Societatea Romana de Hematologie.
Wordpress Web Design & Sectiune Custom Made Knowledge Center.
Hosting Email & Website.
Custom Web Development cu un Layout Unic.
Custom Logo Development & Branding.
Hosting Website & Email.
Magazin Online Custom Made.
Implementare Plati Online.
Integrare SelfAWB.
Wordpress Web Design.
Logo & Brand Identity Design.
Design Mapa de Prezentare & Pliant
Termenul Pay per click (PPC) sau plata per click se refera la o strategie de marketing in care anunturile sunt afisate la fiecare cautare relevanta, dar ele vor fi taxate doar atunci cand cineva da click pe reclama dumneavoastra. Publicitatea realizata in astfel este considerata cea mai puternica metoda de publicitate din istorie, un mediu in continua dezvoltare si evolutie care obtine rezultate spectaculoase atunci cand se aplica strategii si implementari de calitate.
Pay per click este o strategie care directioneaza traficul spre website-ul dumneavoastra, unde exista posibilitatea de a transforma acel trafic in vanzari. O campanie de PPC de succes trebuie sa iasa in intampinarea nevoilor potentialilor clienti cu o oferta de produse care sa reflecte cautarile sale.
Cele mai folosite solutii de marketing PPC sunt Google Adwords si Facebook Ads. Cele doua directioneaza traficul spre site-ul dumneavoastra, ajuta la promovarea brand-ului, iar in cazul Google Adwords te ajuta si sa ajungi pe prima pagina a rezultatelor de cautare.
Google Adwords este liderul de piata pentru marketing-ul PPC. Pentru majoritatea afacerilor aceste este locul perfect de pornire. Marketing-ul PPC cu Google Adwords este ideal deoarece clientii deja cauta pe Google produsul sau serviciul dumneavoastra si este doar o chestiune de a va prezenta afacerea ca o optiune viabila si de a va asigura vizibilitatea in rezultate cautarilor.
Facebook Ads este una dintre cele mai interesante si cele mai eficiente metode de a face reclama unui brand pe retelele de socializare, mai ales daca campania este realizata de un profesionist, unele companii bucurandu-se de o crestere a randamentului investitiei cu peste 80%.
Primul lucru pe care ar trebui sa il faceti in marketingul PPC este analiza cuvintelor cheie si a competitorilor. Marketingul PPC este bazat pe numere, matematica si procentaje.
Alegerea cuvantului corect este cheie in asigurarea celor mai bune rate de conversie pentru afacerea dumneavoastra. Observarea campaniilor competitorilor dumneavoastra este deasemenea extrem de importanta si de valoroasa deoarece in acest mod vom putea analiza ceea ce a functionat si nu a functionat pentru ei.
Expertii nostri PPC vor monitoriza continuu traficul pe website in cursul intregii campanii. Este important sa intelegem comportamentul a celor mai buni clienti si vom analiza traficul generat din campanii in amanunt. Aceasta este una din pasiunile noastre.
Nu exista niciun expert de marketing PPC care sa va spuna din timp daca o strategie va functiona sau nu si care sunt proiectiile la care sa asteptati fara o testare adecvata a strategiei de marketing. Vom incepe campania de marketing cu 2-4 saptamani de testare pentru a determina cele mai bune strategii pe termen lung pentru campaniile dumneavoastra. Pentru a furniza conversii, agentia noastra va contiuna sa testeze noi strategii si cuvinte cheie pe toata durata campaniilor.
Ceea ce face marketingul PPC sa fie uimitor si unic este transparenta sa in privinta rezultatelor, fie ele bune sau proaste. Pentru determinarea rezultatelor, masurarea conversiilor si monitorizarea constanta a campaniilor folosim unelte precum pixelii de conversie, interconectarea contului Adwords cu cel de Analitycs astfel anunturile dumneavoastra vor fi afisate doar celor direct interesati.
Cand un client viziteaza site-ul si completeaza un formular pentru a va contacta, pagina urmatoare pe care o viziteaza este, in general, locul unde vom pozitiona un pixel de tracking si un obiectiv Google Analytics. Asta ne permite sa obtinem toate detaliile despre clientul perfect care sunt apoi analizate pentru a va ajuta sa gasiti mai multi astfel de clienti.
In general, majoritatea clientilor isi dau seama in 30-60 de zile daca marketingul PPC este util afacerii lor sau nu. Fiecare afacere este diferita si sunt multi factori care pot duce la succes sau esec. Expertii nostri de marketing PPC sunt aici pentru a va ghida in mod profesional prin intreg procesul astfel incat sa va ofere cea mai buna sansa de succes.